Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Wednesday, March 02, 2005

Amstel..!?! Sneeuw..!?!

Het ziet er nu toch naar uit dat ik eind van deze week ga verhuizen :-) Ik ben benieuwd!

Gisteren ben ik naar de Amstel-fabriek geweest. En nee, niet om te drinken of bier in te slaan, maar om een domino-spel te kopen. Volgens de lokale spelers zijn dit de beste stenen, dus die moest ik natuurlijk ook hebben! Na m'n werk meteen 'n paar potjes gedaan thuis en m'n huisgenoten vonden het nog leuk ook...
's Avonds naar de film (US Marshals) op Mambo geweest. We waren een beetje laat en wat denk je... voor het eerst begint die film eens echt op tijd! Eerste 10 minuten gemist en om de een of andere reden kwam je gewoon niet meer helemaal "in" die film. Toch maar gebleven, want die strandbedjes liggen stiekem wel heel erg lekker.

Vanavond ga ik weer eens 'n bezoekje brengen aan Green Island, want die opdracht zal toch ook af moeten voordat ik weer terug ga naar het besneeuwde (hahaha...) Nederland! Ben benieuwd of het wat nuttigs gaat opleveren...

Daarna bij Joost thuis (en hopelijk op het eind vd week ook mijn huis) gezellig wat dominoën (of hoe je dat dan ook schrijft?!). Wordt vast weer heel gezellig.

See ya later!!!

No comments:

Post a Comment