Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Tuesday, March 22, 2005

Bonaire op Curaçao

Afgelopen zaterdag zijn Clèment en Mieke aangekomen vanuit Bonaire. Ze vertrekken vanmiddag ook alweer, maar het was toch heel gezellig om ze weer eens te zien. Als alles goed gaat hier dan ga ik hun ook bezoeken op Bonaire. Lijkt me wel grappig... een eiland zonder stoplichten en met precies één rotonde :-D
Verder weinig gedaan van het weekend. Zaterochtend kwam Feddo tot de ontdekking dat ze een zijruitje (klein driehoekje achteraan) van m'n auto ingegooid hadden. Zijn we dus 2 uur mee bezig geweest om het glas uit de auto te halen en het gat dicht te maken. Beetje jammer allemaal, maar het ziet er weer "goed" uit :-)

Zaterdagavond weer geBBQd op Daaibooi ter ere van Arnon's verjaardag en zondag flink liggen bakkuh op Mambo Beach. Deze week niet al teveel in de planning, behalve dat ik vrijdag t/m maandag vrij heb en pap, mam en oma vrijdag aankomen. Hopen dat ik niet te relaxt op het strand lig vrijdag en ze "vergeet" op te halen ;-)

Ik ga me weer ff bezig houden met het regelen van een verblijfsvergunning en dan spreek ik jullie snel weer!
Greetzzz

1 comment:

Anonymous said...

jij ons vergeten, dat kan......... wij kunnen jou ook makkelijk vergeten, een geboortebewijs hebben we sowieso ook al niet. We wachten vrijdag rustig af. Tot dan!! de oudjes (3)

Post a Comment