Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Friday, March 11, 2005

Weet geen titel....

Eindelijk!

De week is voorbij. D'r is echt veel teveel gebeurd afgelopen week en ben blij dat ie gewoon voorbij is. Dit weekend heb ik echt nodig om bij te komen en dat doe ik dan maar door te gaan liggen relaxen op het strand!
Maargoed, ik ben dus verhuisd naar de Hoogstraat afgelopen maandag en de foto's van het huisje staan nu op de fotopagina. Voor de rest eigenlijk niks te melden wat de moeite waard is dus ik laat het hier gewoon bij!

Komende week wordt wrs duidelijk hoelang ik nog op dit eilandje blijf, dus dat is wel spannend! Voor de rest niks in de planning... as usual ;-) Oh ja, behalve dan dat Clèment en z'n vriendin (uit Weert cq. Bonaire) de 19e tot de 22e bij mij komen "logeren"! Wordt vast heel gezellig.

No comments:

Post a Comment