Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Thursday, March 24, 2005

Het Besluit Staat Vast !


24 juni 2005 10.35 NL tijd

Dan land ik op Schiphol! En het leuke is: Martine ook!!!
Heb vandaag mijn ticket verzet naar 23 juni (ja, dat is mijn verjaardag) en voor Tienes een retourtje Sint Maarten gekocht. Gaan we samen van 11 tot 23 juni lekker genieten van mijn laatste twee weekjes op de Nederlandse Antillen. Waarom Sint Maarten..? Heel simpel: Jaimy zit daar en het lijkt me super om hem daar op te gaan zoeken. Kunnen we bij hem crashen, al lijkt het erop dat ik in het washok moet en Martine bij hem in bed... Weet nog niet zeker of ik het daar helemaal mee eens ben! Heb nog paar maanden om die Mafbal op andere gedachten te brengen ;-)

Morgen komen pap, mam en oma aan en aangezien ik tot dinsdag vrij ben ivm Pasen, heb ik mooi de tijd om ze het eiland te laten zien. Betekent helaas ook dat ik m'n racemobiel moet afstaan voor 2 weken, want beloofd is beloofd... Er liggen nieuwe bandjes onder, dus hij moet het overleven! Maandag gaan we de Christoffelberg beklimmen en voor de rest zien we het allemaal wel. Waarschijnlijk vooral lekker op het strand liggen en nix doen :-D

Tot dinsdag allemaal!!!

No comments:

Post a Comment