Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Monday, February 28, 2005

Maandagen zijn niet grappig

/\___( MonDayS SucK )___/\
Maar weekenden zijn daarintegen des te leuker! Helaas gaan deze ook altijd weer veel te snel om. Dit weekend heb ik echt niks anders gedaan dan op het strand, in het zonnetje liggen. Het was dan ook echt prachtig weer!!! 's Avonds zijn we natuurlijk ook nog wel 'ff' op stap geweest, maarja dat spreekt voor zich... ;-)

Foto's zijn er ook weer genoeg, maar nog niet op mijn site. Gelukkig hebben Robert en Manon er wel een aantal op hun site staan, dus die kunnen jullie fijn daar checken zolang ik ze nog niet heb.
Het zijn allemaal party-pics, maarja... jullie wilden toch weten wat ik hier uitspook :-) lol

By the way: wanneer dat verhuizen gaat gebeuren weet ik ook nog niet precies. Vrouwen kunnen veel... waaronder heel lastig en ingewikkeld doen!! Ja dames, kom maar op met jullie verweer...

Och ja... je weet toch: Alles op z'n Antilliaans hiero

(En... Jimmy is vandaag jarig! Gefeliciteerd!!!)

No comments:

Post a Comment