Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Thursday, March 17, 2005

Wanneer komt Ruudje terug..?!

SPANNEND!!!
Morgenmiddag 18.00 uur Nederlandse tijd (13.00 uur Curaçao tijd) komt de uitslag! En dan is het bekend: komt Ruudje 30 april terug naar NL of blijft ie nog in de zon bakken tot half juni..?!

Ik wacht braaf af en hoop er het beste van! Gesprek vanochtend ging lekker en de sfeer was goed. Kunnen ze nu fijn gaan bedenken wie ze het meest geschikt achten voor het onderzoeksteam.

Voor de rest voel ik me alweer een stuk beter! Heb wonderpilletjes van doktor Manon gekregen (anti-gripine ofzoiets) en of het nou daar aan lag of aan het feit dat ik 12 uur had geslapen weet ik niet, maar ik ben weer opgeknapt!!! Woensdagochtend wel thuis gebleven, maar nu weer volle kracht aan het werk.

Tot morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment