Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Thursday, April 28, 2005

Koninginnedagweekend

Yeah, morgen koninginnenacht, zaterdag koninginnedag en maandag vrij vanwege Dag vd Arbeid op zondag... Maar daarover zo meer, eerste nog ff snel een fotootje van onze nieuwe huisgenote Jorinde

Morgenavond is er een feestje bij Mambo waar we met z'n allen naartoe gaan. En daar treedt niemand minder dan onze, enige echte GUUS op!!! Ben benieuwd, maar wordt vast wel leuk! Zaterdag schijnt hier soort van vrijmarktje te zijn en optredens van allerlei gasten op het Wilhelminaplein. Ga ik natuurlijk ook ff checken.

Afgelopen dinsdag zijn we spareribs gaan eten bij Larry's. Zoals mijn ouders en oma wel weten krijg je daar nou niet bepaald kleine porties, maar ze zijn toch echt allemaal opgegaan. Vanavond gaan we waarschijnlijk bbqen bij ons thuis en morgen zie ik 't wel weer... moet eerst domino'en :-)

En zondag is het zover... dan gaat mijn zusje helemaal in d'r uppie naar Lanzarote (en nee, niet Tenerife ;-) toch...?)! En niet gewoon op vakantie, maar 6 maanden lang stage lopen in het Princess Hotel daar. Geen idee wat ze precies moet gaan doen, maar dat vinden we wel uit als ze er is! Bij deze dan maar: goeie vlucht zondag en heeeel erg veel plezier daar!! Vooral zorgen dat je niet te hard hoeft te werken! Neem maar een voorbeeld aan mij ;-)

Nog een paar plaatjes staan op de fotopagina...
Dat was het dan wel weer! Mzzls

No comments:

Post a Comment