Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Monday, April 04, 2005

Monday-Morning

Maandagochtend...
Nooit een ochtend waar ik erg blij van word. Niet meer blijven liggen tot wanneer ik dat wil, maar gewoon braaf naar m'n werk. Afgelopen weekend was weer eens hetzelfde als de meeste weekenden. Vrijdagavond domino, zaterdagavond Mambo en zondagavond Wet 'n Wild! Het verschil met andere weekenden was echter dat ik niet naar het strand geweest ben. Had geen zin om alweer in die zon te liggen bakken en ben daarom zaterdag lekker de stad in geweest en zondag heb ik vooral veel liggen slapen en niks gedaan... Heerlijk!!!

Bij KPMG heb ik het afgelopen voor de verandering eens echt druk gehad en het ziet ernaar uit dat dit ook wel zo blijft komende weken. Helemaal niet erg, want nu gaat de tijd echt veel sneller voorbij :-)

Pap, mam en oma vermaken zich ook nog steeds hier en zijn ondertussen al een stuk minder wit. Zaterdag hebben ze struisvogeltjes geaaid en zondag zijn ze bij het Seaquarium visjes gaan kijken. En daarna zijn ook zij een bezoekje komen brengen aan de Mambo/Wet 'n Wild happy hours. Was echt heel gezellig! Vanavond gaan we met z'n allen salades eten bij De Heeren en dan zien we wel weer.

Deze week staat nog niet veel op de planning, behalve dan dat Manon morgen d'r 25e verjaardag viert met een BBQtje bij ons thuis en dat ik donderdag Joost en vrijdag m'n ouders en oma naar het vliegveld moet brengen. Gaat iedereen weer terug naar Nederland... beetje jammer, maar het kan niet altijd feest blijven :-(

Ayo Dushies!!!

No comments:

Post a Comment