Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Wednesday, April 20, 2005

Zaterdag & Zondag

Aruba dus...
Zaterdagochtend 6.30 ging de wekker en 3,5 uur later stonden Manon en ik op Aruba. We hadden een appartementje gehuurd van de ouders van een collega van mij en haar vader kwam ons ophalen van 't vliegveld. 10 Minuutjes later stonden we dan ook al bij ons appartementje. Lang zijn we hier niet geweest, want we gingen Oranjestad (of ja, het centrum) verkennen. Kleine 20 minuutjes wandelen en de eerste winkeltjes kwamen in zicht. Na wat rondgeshopt en rondgekeken te hebben zijn we uitgekomen bij The Paddock, een restaurant-kroeg waar we lekker gegeten hebben. Nog wat winkels en dingetjes bekeken en toen lekker bakken op het strand.

Ik moet zeggen dat het centrum van Oranjestad een stuk gezelliger en toeristischer is dan Willemstad. Het ziet er allemaal wat mooier uit en er is gewoon meer te doen, vooral 's avonds! Moet je op Curaçao overal met de auto naartoe, kun je op Aruba naar het centrum gaan en van kroeg naar kroeg lopen. Best wel een groot voordeel...

Nadat we zaterdagavond nog wat waren gaan drinken bij The Paddock, hebben we zondag lekker uitgeslapen en zijn toen met "koffer" en al naar het strand gegaan. Daar hebben we de hele middag heerlijk niks gedaan. Er was een soort van bazar bezig en daar ben ik nog ff naartoe geweest. Geinige mensen die Arubanen en vaak 'n stuk vriendelijker (of aardiger, of toeschietelijker, of weet ik wat precies...) dan Curaçaoënaars. Maargoed, 't was in elk geval wel leuk om te zien. 's Avonds nog ff wat gegeten bij de Havana Beach Club en zijn toen rond 20.30 met de taxi naar 't vliegveld gegaan. Vlucht vertrok braaf op tijd en om 23uur lag ik heerlijk in m'n eigen nest op Curaçao.

More pictures from the Aruba-Trip can be found HERE !!!

Mazzel

No comments:

Post a Comment