Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Friday, February 25, 2005

Première 06/05 !

Hey mensen,
Kon ta bai?

Met mij is in elk geval nog alles super! Donderdagavond naar de première van 06/05 geweest... al was het met wat geluk. Ik zou het kaartje van Feddo voor "Cool" krijgen, maar die was dat vergeten mee te geven aan Joost, Mendi of Manon... Sta ik daar voor de bios, zonder kaartje! Beetje jammer...
Lekker toevallig hoorde een man van het StageBureau mij hierover praten en zei dat ie nog wel een kaartje voor 06/05! En die mocht ik dus hebben. Ruudje weer helemaal blij! De film zelf was wel aardig. Hij gaat over een complot van de AIVD voor de moord op Pimmetje F. Maar het feestje erna in de TuTu Garden was beter! Katja Schuurman, Tara Elders en nog wat mensen uit die twee films waren er ook. Helaas geen foto met Katja kunnen regelen (behalve eentje waar ze verstopt is achter de struikjes..), maar wel eentje van Tara met Joost en mij. Geen idee wat ik ermee moet, maar ik heb em toch wel mooi ;-)
Die foto's komen eraan maar ze zijn niet met mijn camera gemaakt, dus moet nog ff bij Marloes en Manon smeken of ik ze van hun mag kopiëren..... of dat lukt zien jullie na het weekend wel!

Vanavond gaan we met z'n allen 'n hapje eten bij De Tropen. Voor de rest staat er komend weekend nog weinig in de planning. Morgen beetje bakken op Mambo en voor de rest zie ik wel waar ik eindig. Zal vast wel weer gezellig worden!
Ayo !!!

No comments:

Post a Comment