Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Monday, February 21, 2005

Beach Weekend

(update: extra foto's erbij gekomen)

Zo... het weekend zit er weer op (helaas)!
Vrijdagavond eerst ff Domino gespeeld op het werk en een dikke sapatu gemaakt. Een sapatu haal je als de tegenpartij eindigt onder de 5 punten (en de andere partij 10 punten heeft). Vertaald betekent het dat je iemand "de schoen" geeft... De uitslag was 10-2 voor mij en Navin en dat betekent hier op Curaçao echt een afgang voor onze tegenstanders :-)
's Avonds bij TuTu geweest, waar ik met "Manon" in gesprek raakte. Had haar de zondag ervoor ook al bij Wet 'n Wild gezien, maar had het gevoel dat ik haar ergens anders van kende. Maar waarvan dan...? Blijkt dus dat ze uit Maarheze Maarheeze (thnx, Mike) komt en Mike (vd Bragt) heel goed kent. Is "vroeger" ook een paar keer bij Parc geweest, dus ik kende haar inderdaad. Lekker toevallig allemaal weer, maar wel heel leuk :-)
(PS: Mike... je had best ff kunnen zeggen dat er iemand uit het "mooie" Mares hier was ;-)

Zaterdag de hele dag liggen bakken op Mambo Beach en 's avonds alweer een leuke BBQ op Daaibooi gehad. Helaas wilden de meesten alweer veel te vroeg weg, want ze moesten zonodig naar Mambo... Gelukkig heb ik een eigen auto, dus kan ik gaan wanneer ik wil :-) We zijn nog met z'n vieren lekker blijven liggen op het strand, nog wat gedronken, gezwommen en toen het echt te koud (zo onder de 25 graden.. haha) werd zijn we ook maar naar huis gereden!

Zondag op tijd opgestaan, want we zouden naar Grote Knip gaan! Het Antiliaanse zonnetje scheen weer volop, dus mijn kleurtje is flink bij aan het trekken. Lekker gezwommen, beetje van de rotsen gesprongen en vooral niet te moe gemaakt... 's Avonds nog ff iets gaan eten bij een Surinaams tentje en toen lekker gaan slapen!

Foto's staan hier!!! Incusief nog wat onderwaterfoto's van het duiken! Pics vd BBQ komen nog (hoop ik) zijn er nu ook en van de Grote Knip. Ennuh Alfred: bedankt voor de foto's!.

Nu zit ik helaas weer op kantoor... veel te dik ingepakt met lange broek, hemd en stropdas! Ik wil m'n zwembroek en t-shirt aan en op het strand liggen!!!
Och ja... nog 5 nachtjes slapen, dan kan dat ook weer!

Ayo !!!

No comments:

Post a Comment