Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Wednesday, February 23, 2005

Kaartjes & drukker

Na dik 2 maanden zijn uiteindelijk toch de meeste van de ongeveer 100 kaarten die ik naar iedereen gestuurd heb aangekomen. Gratis Antilliaanse post... had ook eigenlijk niks anders verwacht :-)

Bij KPMG krijg ik het ook wat drukker. Ik heb een tijdje geleden gevraagd om specifiek ingezet te worden bij één project ipv zes verschillende, en dat project ook van begin tot einde mee te maken. Het begin is goed, nu nog ff afwachten hoe het eindigt. Ik zal binnenkort wat meer vertellen over de dingen die ik tegenwoordig uitspook tijdens kantooruren (dat schijnt iedereen nogal te interesseren, maar wees gewaarschuwd..... erg spannend is het niet ;-)
Het exportplan voor Green Island wil op het moment niet zo vlotten. De zin begint langzaam op te raken en ik zie weinig resultaten. Nu is dat niet zo heel raar, want het is een plan dat ik schrijf! Over uitvoering is nooit iets gezegd... Toch komende weken maar wat zin maken en ff flink doorwerken aan het verslag. Dan zal ik m'n stagebegeleider in Maastricht eens vragen wat ie ervan vindt...

Voor de rest zit er nog vanalles in de pijplijn voor komende maand, maar dat horen jullie te zijner tijd wel!
AYO!!!

No comments:

Post a Comment