Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Tuesday, January 04, 2005

Te gek oud-en-nieuw :-)

Dag luitjes,
Allereerst nogmaals de beste wensen voor 2005. Mijn uiteinde en begin was in elk geval super (behalve dan dat Martine er niet bij was...)!
Vanaf 12uur was er het feest en vuurwerk bij KPMG. Ik had 2 gastenbandjes gekregen waarmee je gratis eten en drinken kon halen, ik er eentje omgedaan en de andere aan Egon gegeven. Maar het fijne was dat je met een bandje zoveel kon bestellen als je wilde! Dus wij de hele tijd drank voor iedereen gehaald. Rond 17uur nog bij de Pagara van "de Tropen" geweest, waar we om 20uur weer zijn weggegaan richting Egon thuis. Daar heb ik lekker 2 uurtjes geslapen en hebben we van 23.30 tot 2.30 de jaarwisseling gevierd met champagne en allemaal lekkere hapjes.

In plaats van de geplande kroegentocht zijn we toch maar naar Mambo gegaan, waar we rond 6uur uitgekickt werden. Toen snel langs Turstan's en Arnon's huis gereden om de BBQ voorraad in te slaan en nog sneller door richting Westpunt. Jos, Arnon & Kurt zijn gaan slapen, maar Turstan, Egon en ik zijn om 7uur onze nieuwjaarsduik gaan maken in het gezelschap van een fles Sambuca. Om 11uur waren we weer terug en hebben iedereen "hardhandig" uit bed getrommeld. 's Middags kwamen nog heel wat mensen langs en hebben we lekker gehangen, BBQtje gehad, dominoo gespeeld en op het einde nog sterren gaan kijken vanaf de pier. Om 23uur ben ik als een blok in slaap gevallen, maar wel met een super relaxt gevoel!

Natuurlijk zijn hier ook weer nieuwe foto's van!

De zondag zijn we gaan strandhoppen en gewoon rustig aangedaan, want we moesten toch een beetje uitrusten van de afgelopen 2 dagen... Maar voor mij is de jaarwisseling in elk geval te gek geweest! Voor jullie ook??
Komende tijd maar eens wat rustiger aan doen en aan mijn nieuwjaars-voornemens werken: Papiaments leren en gaan fitnessen!

Ik "spreek" jullie laters!!!

2 comments:

Anonymous said...

Bon dia Ruudje,

De beste wensen voor 2005 jongen en succes met je goede voornemens ;)

Ik zag vandaag op shownieuws, sbs6, dat Gerard Joling en nog een aantal sterren bij Mambo beach opgetreden hebben met oud&nieuw. Vast een lekker feestje geweest he?! Het zag er in ieder geval gezellig uit!

Renato is vandaag vertrokken naar Noorwergen trouwens. Ben benieuwd hoe het hem de komende weken daar zal vergaan en bevallen!

Greetz,

Patrick

Ruud Batta said...

Hey Patrick!
Gerard was inderdaad bij Mambo, maar dat mietje was alweer weg toen wij daar aankwamen. Maar toen we maandag avond na de bioscoop nog ff een biertje wilde gaan drinken bij TuTuTango zat onze grote vriend daar wel. Hij scheen het nogal naar z'n zin gehad te hebben met een redelijke gay steward van HollandExel...

Och ja, zo is er voor iedereen wat hier ;o)

Groetjes en "spreek" je laterzzz

Post a Comment