Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Friday, January 07, 2005

De eerste week van 2005 is alweer om

Afgelopen week was weer eens veel te nat... Het heeft echt iedere dag wel een paar keer flink geregend, maar gelukkig zat ik meestal droog op kantoor! Samenvatting van afgelopen week: Ik heb gewerkt, maandag naar "Meet the Fockers" geweest (heel erg leuk trouwens), Jos heeft z'n PADI gehaald (gefeliciteerd), en Egon en Turstan zijn gisteren weer naar Nederland vertrokken (haha...)!
Ik ben ook weer bezig geweest met de opdracht voor Green Island en ben erachter dat ik echt nog heel veel research moet doen voor m'n stageverslag! Gelukkig begint er nu wel een goeie structuur in te komen. Als er nog iemand tips/contacten heeft met betrekking tot exporteren en alles wat daarbij hoort, dan hoor ik het graag :-)

Dit weekend ga ik niet al teveel doen. Vooral veel tijd buiten doorbrengen en hopelijk nog wat in het zonnetje liggen. Ik heb ook een lesboekje Papiaments gekocht, dus daar ga ik ook maar eens in beginnen. Kijken of dat wat gaat worden ;-)

Fijn weekend allemaal en tot snel.

Oh ja, Jaimy: Geniet maar goed van je laatste weekend in dat koude landje en dan kun je ook op naar de zon!!! Regel maar een mooi huisje waar ik je kan komen opzoeken...

3 comments:

Jaimy said...

ruudje er wordt aan gewerkt moet eerst eens kijken of er niet teveel mensen in een keer langskomen :))

wanneer ga jij je padi trouwens halen???

Ruud Batta said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ruud Batta said...

Die PADI van mij ga ik heel binnenkort halen. Ik begin met lessen (samen met Martine) op 27 januari :-)

Gaat helemaal goed komen!!!

Post a Comment