Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Friday, January 21, 2005

Karten, Campo & de HHB

Tijd vliegt echt voorbij... de week is weer bijna om en over 2 nachtjes is Martine er al! Eventjes kort de afgelopen dagen:

Woensdag ben ik met een groep KPMGers gaan karten op de nieuwe (en enige) kartbaan van Curaçao. Nou ja, baan... meer baantje ;-) Een rondje duurde toch ongeveer 12-13 seconden! Je reed de hele tijd een soort M-vorm met 4 man tegelijk. Lekker simpel, maar wel heel grappig (en zwaar) om te doen. Ik heb er zelfs een filmpje van. Helaas geen geluid en niet al te goede kwaliteit, maar het is een filmpje :-)

Gisteravond was het dan zo ver: Donny, Jimmy, Mustan en ik zijn naar Campo Allegre geweest. De mensen die op Curaçao geweest zijn weten zeker wat dat is... voor de anderen: Campo is 'n soort van CenterParcs gevuld met prostituees. Hebben erg gelachen daar en het klopt inderdaad dat je het gewoon gezien moet hebben! De Wallen in A'dam zijn al grappig om eens overheen te wandelen, maar Campo slaat echt alles ;-)

Vanavond is er een optreden van de Hermes House Band in het Wilhelminaplein, dus dat ga ik zeker eens checken. Zaterdag is er heel veel te doen in heel Willemstad, want het is al 'bijna' carnaval! Weet nog niet precies wat ik ga doen, maar het zal vast wel leuk zijn. Moet wel zorgen dat ik een beetje op tijd in m'n bed lig, want ik moet natuurlijk wel uitgerust zijn als Martine zondag komt!!!

De volgende update komt waarschijnlijk pas dinsdagavond of woensdag. Ik heb maandag namelijk vrij om lekker met Tienes het eiland te gaan verkennen!
Bon weekend!!!

No comments:

Post a Comment