Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Monday, January 17, 2005

Vroem Vroem

Weekend is helaas weer voorbij! Zaterdag in de stad rondgeslenterd, insectengaas voor m'n ramen gefixt en 's avonds was er een feestje van iemand bij ons thuis georganiseerd (meer ruimte dan bij haar thuis...). De zondag heb ik op het strand gelegen, Ilona (vriendin van Jimmy) ging weer naar huis & ik heb een auto 'gekocht'!!!
Nou ja, ik heb nog niks betaald, maar ik mocht hem alvast meenemen. Het is een oude, 'witte' Hyundai Elantra 1.6. De buiten- en binnenkant is niet meer optimaal, maar hij rijdt goed en daar gaat het toch om. Vanmiddag ga ik 'm een beetje wassen en als het een beetje meezit staan er vanavond of morgen rond 23.30 uur wel foto's op de site!

Nu weer snel door met werken, want ik moet voor een keertje eens echt iets op tijd afhebben ;-)

2 comments:

Jaimy said...

valt wel op he dat je net voor het vrouwtje komt eindelijk wheels hebt........ouwe patser

wil hem wel eens zien maar eerst wassen hoor!!!!

Ruud Batta said...

Goed geregeld he :-)
Kan het vrouwtje toch niet zomaar in d'r eentje over straat laten lopen! Voor je het weet wordt ze gekaapt door zo'n Antilliaan...

Dat wassen is ondertussen gebeurd. Ben nu bezig met 'm te 'pimpen', voor zover dat gaat ;-)

Laterzzz

Post a Comment