Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Friday, January 14, 2005

En de week is alweer om...

Bon dia,
afgelopen week is echt snel voorbij gegaan. Ben op m'n werk nu bezig te onderzoeken hoe we bedrijfsprocessen (van klanten) het beste vast kunnen leggen. Er zijn hiervoor verschillende software-tools, waarvan wij Protos en ModulOr gebruiken. Ik mag uitvogelen wat nu de verschillen zijn tussen deze twee pakketten en welke methode het beste bij "ons" past. Misschien mag ik daarna nog verder meehelpen met het volledig opstellen van alle bedrijfsprocessen bij twee bedrijven op Curaçao. Ik hoop van wel, want het lijkt me heel interessant!

Dit weekend ga ik de laatste proefrit maken in de auto van m'n collega en beslissen of ik 'm koop. Verder ga ik insectengaas (lees: anti-muggengaas) voor m'n ramen maken, dan heeft Martine hopelijk niet zo'n last van die kl*@#beestjes als ze hier is. Voor de rest was ik van plan m'n in-de-zon-lig uren wat op te krikken, maar of dat gaat lukken is natuurlijk afhankelijk van het weer.

Jullie allemaal een fijn weekend gewenst!!!
En voor de familie: veel plezier zaterdag op de verjaardag van Opa! Jammer dat ik er niet bij kan zijn :-(

No comments:

Post a Comment