Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Wednesday, January 12, 2005

Nat, sportief, stil & elf

Nat: Het regent nog steeds veel te veel. Was niet echt de bedoeling van een verblijf op een tropisch eiland.
Sportief: Ik ben sinds vorige week weer goed bezig. Iedere avond ga ik lekker rennen, en de afstand blijft maar groeien. Was ook wel nodig, want je lichaam slaat die biertjes toch wel op...
Stil: Nog niks gehoord van Jaimy. Hij is gisteravond geland op St. Maarten, dus ik ben wel benieuwd hoe het met 'm is! (update: alles is goed met onze Voerendaler! He's still alive and kickin', niet meer in Voerendaal, maar vanaf nu op St. Maarten! )
Elf: Zoveel nachtjes duurt het nog voordat Martine hier is :-)

Voor de rest nix interessants te melden! Jullie wel misschien..?

Groetjes

1 comment:

Ruud Batta said...

Tsss, maar ik hoor nog niks van buiten rondlopen in korte broek en blote bast... En dat kan hier wel, zelfs met die regen!
Blijf geloof ik toch nog maar een tijdje hier en zal mijn uiterste best doen de "kou" hier te trotseren ;-)

Greetingzzz

Post a Comment