Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Monday, December 06, 2004

Party weekend..!

Eindelijk ben ik weer op m’n werk. Lekker uitrusten na het weekend, want om nou te zeggen dat ik zoveel geslapen heb… Vrijdag was er eerst Sinterklaasviering bij KPMG. Dat houdt dus in dat de kinderen allemaal bij de Sint zitten en dat alle werknemers aan de drank gaan. Volop Breezers, Amstel Bright en allerlei andere sterke drank. Daarna nog een lekker buffetje met een band die echt super leuke muziek maakte. En het beste was nog dat KPMG voor alles betaalde :-)
Zaterdag overdag gaan shoppen in Punda en beetje de kunst van het terrashangen geoefend. ’s Avonds was er een leuk feest bij Mambo en heel wat Brightjes later lag ik toch wel rond 6 uur ’s morgens in mijn bedje. Zondag dus eerst uitgeslapen en beetje rondgetoerd met Jos. Eindigen was zoals gewoon op zondagavond bij de hapy hours op Mambo Beach en bij de Wet & Wild Beach Club.

Hopelijk staan vanavond of morgen de foto’s eindelijk online..!

2 comments:

Anonymous said...

Hey Ruud,

Ik heb het adres van je site gekregen via Jaimy die ik deze week tegen kwam in Maastricht. Ziet er erg leuk uit allemaal jongen en ik geloof dat je het prima geregeld hebt met je 2 stages (Jaimy heeft het een en ander verteld). Mambo beach is zeker erg gezellig en daar vlakbij ligt hotel Lion's Dive waar ik afgelopen zomer een week gezeten heb. Erg leuk om veel bekende dingen te zien op jouw foto's en het lijkt me dat je het prima naar je zin hebt daaro! Veel plezier nog daar en ik zal regelmatig checken!

Groetjes,

Patrick

Ruud Batta said...

Hey Patrick,
Lachen dat zoveel mensen ineens op m'n site terechtkomen. Jaimy heeft dus toch z'n best gedaan bij de marketingvakken ;o)
Mambbo is idd altijd gezellig. Ik vind vooral de zondag heel erg relaxt. Gewoon vroeg beginnen met tanken en dan kun je ook weer lekker op tijd naar huis.
Thnx voor je comment,
Ayo!!!

Post a Comment