Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Thursday, December 23, 2004

Bon Pasku !!!

(vertaling: Prettige Kerstdagen)

Ik wilde eigenlijk iedereen een e-card sturen, maar om de een of andere reden kom ik al 3 dagen mijn Hotmail niet meer in... Daarom doe ik het maar op deze manier. Ik wens dus iedereen die dit leest een hele fijne Kerst toe!!! Ook iedereen hartstikke bedankt voor de leuke e-cards, en al helemaal voor de echte kaarten die ik hier heb ontvangen :-)

Ik ga Kerst dit jaar op een heel andere manier en in een andere temperatuur vieren. Morgen (vrijdag) heb ik lekker vrij en ga ik de hele dag op het strand liggen. En tot nu toe is het de bedoeling dat 1e en 2e Kerstdag er hetzelfde uit komen te zien als morgen. Vooral helemaal niks doen, behalve zonnen, eten & drinken.

Fijne Kerstdagen en ik "spreek" jullie snel weer!


ps1. Frank & Thieu - Nog veel beterschap na jullie "ongelukje"...
ps2. Tienes - Ik hou heel veel van je!
ps3. Steffie - Een hele fijne verjaardag vandaag
ps4. Parc d'IJzeren Man - Succes met alle Kerstdiners

No comments:

Post a Comment