Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Monday, December 27, 2004

Christmas in the sun

Check de foto pagina voor nieuwe pictures!!!

Mijn eerste zomerse Kerst zit erop! Was heel vreemd om mee te maken, maar wel heel erg leuk. Vrijdagmiddag dus vrij van mijn werk en ben toen zo snel mogelijk op het strand gaan hangen. We (Egon, Turstan en ik) zijn naar Jan Thiel Beach geweest en daar tot een uurtje of 6 gebleven. 's Avonds thuis hadden mijn huisgenoten een klein netwerkje aangelegd en hebben we nog met 3 man tot heel laat Quake tegen elkaar zitten spelen.

De zaterdag heb ik optimaal benut... 's Morgens ff m'n kamer gepoetst en naar huis gebeld. Toen ben ik met Jos bij het zwembad van het vd Valk hotel gaan liggen, waar we tot 19 uur gebleven zijn. Flink wat cocktailtjes en Brightjes in het Happy Hour gedronken en toen zijn we bij mij thuis wat gaan eten. Toen door naar Jos z'n huis waar we per ongeluk in slaap gevallen zijn ipv naar een vuurwerkshow te gaan... Rond 00.30 zijn we toch nog met een groep naar Mambo gereden en daar flink gefeest totdat we er om 4.30 uitgekickt werden. We hadden nog geen zin om te gaan slapen en zijn toen nog doorgereden naar een strandje op Banda Bou. Het was volle maan, dus erg donker was het niet. Nog lekker wat gedronken en gezwommen daar en uiteindelijk lag ik rond 8.30 in bed...

Zondag belde Egon me om 13.30 wakker, want we zouden naar het weekendhuisje van zijn moeder in Westpunt gaan. Redelijk brak, maar met hele goeie zin zijn we (Turstan, Arnon, hun vader, Kurt, Egon, Jos en ik) naar Westpunt gereden. In dat huisje zaten al een stuk of 10 mensen en met ons zevenen er nog bij was het flink vol. Wij zijn lekker gaan zwemmen op Playa Kalki en toen we terugkwamen stond de BBQ al klaar. De hele avond hebben we heerlijk gegeten, gedronken, gelachen en nog flink wat partijtjes van de volkssport nr. 1 (domino) gespeeld. Het was echt een super dag, maar ik was toch blij toen ik 's avonds weer in m'n nest lag.

Komende dagen ga ik rustig aan doen en een beetje bijkomen, want vanaf donderdag moet ik weer aan de bak ;o)

No comments:

Post a Comment