Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Tuesday, December 14, 2004

Bon dia! Kon ta bai?

Ofwel: Goeiemorgen! Hoe gaat ie?

Afgelopen week weer vanalles meegemaakt. Had bijna een auto gekocht, maar na overleg met m’n collega’s en een proefritje gemaakt te hebben, toch maar besloten deze auto in elk geval niet te kopen. De deal was gewoon vreemd; ik moest de auto ineens betalen (Nafl. 6500,-) en dan zou de autohandelaar hem in termijnen van mij terugkopen voor precies hetzelfde bedrag..?! Hij zou ook de verzekering, belasting en keuring wel ff regelen. Het klonk allemaal gewoon te mooi om waar te zijn en na flink wat overleg op m’n werk vonden we met z’n allen dat het toch wel een vreemde zaak was. Als de auto het zou begeven komende 6 maanden, zou ik m’n centjes kwijt zijn en de verkoper nergens last van hebben. Och ja, het komt er in elk geval op neer dat ik nog steeds geen eigen autootje heb :-(

Weekend was wel weer lachen. Vrijdag naar Ocean’s Twelve in the Movies geweest. We hadden kaartjes voor de late voorstelling en het irritante was dat bij TuTuTango (ligt ernaast) het feest al was begonnen. Dus de hele film door konden we ook nog ‘genieten’ van hun muziek… De film is wel aardig, bijna een kopie van Ocean’s Eleven, alleen nu met andere decors.
Zaterdag ben ik met Jos gaan kijken naar de Queen Mary 2, die hier lag aangemeerd. Om 23uur vertrok ie weer met daarbij een heel mooi vuurwerk. Tussendoor hebben we lekker terrasgehangen en vooral niet teveel gedaan ;o)

Op zondag moest ik voor Green Island op het Kwanzaa festival staan. Dat is een expositie van het Afrikaanse genootschap op Curaçao en op zich was het wel leuk, maar niet zo heel druk, zodat ik niet erg veel heb hoeven doen. ’s Avonds natuurlijk weer naar Wet & Wild en beetje op tijd gaan slapen, want ik was echt doodmoe…

Check de nieuwe pics!

1 comment:

Jaimy said...

als het enige probleem is dat je teveel muziek hebt dan valt het volgens mij nog wel mee daar op dat eiland :0

hier is het erger (en kouder)

Post a Comment