Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Monday, November 08, 2004

Weekend is voorbij :-(

Bon Nochi,
Het weekend is in Willemstad errug leuk! Zaterdag zijn we met een paar man gaan eten bij Larry's Grill & Steakhouse. Amerikaans concept, dus vooral veel vlees en voor niet eens veel geld. Ik bestelde spareribs en kreeg me toch een portie... zelfs ik kreeg 't met moeite op en dan moet 't echt wel veel zijn ;o) Aangezien we zondag vroeg op moesten zijn we niet meer op stap geweest.
Zondag ben ik meegeweest met een uitstapje voor mensen van 't Marriot en Hilton hotel. De bedoeling was dat de werknemers kennis zouden maken met de lokale attracties en die dus kunnen gaan promoten aan de toeristen. Ik mocht gewoon mee, geen enkel probleem! Dat betekende een gratis bezoek aan het Curacao Museum en Seaquarium (totale entreekosten normaal toch Nafl. 32,-). Seaquarium was wel grappig met een dolfijnen en zeeleeuwen show, paar leuke tanks met visjes en kreeften en wat grote schilpadden. Maar eigenlijk had ik me er meer van voorgesteld. Goed dus dat het me niks gekost heeft :-)
's Middags en 's avonds op Mambo Beach geweest! Beetje zonnen, zwemmen, (tussendoor ff snel beurskraam opgezet in naastgelegen Breezes hotel), en toen de happy hours bij Mambo en Wet 'n Wild. Lekker gekletst met een hoop mensen in de hoop ergens een leuke kamer te regelen. Heeft wat telefoonnummers gekregen die vast wel iets zullen opleveren! Na flink wat blikjes Amstel ben ik naar huis gegaan rond 22 uur, want morgen is het tijd voor de beurs.

Greetingzzz

No comments:

Post a Comment