Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Wednesday, November 03, 2004

Midden in week 1

Bon Dia Allemaal

Gisteren voor het eerst met de bus naar m’n werk geweest. Heel gedoe om uit te vinden welke bus je precies moet hebben en waar je er dan weer uit moet. Maar uiteindelijk is het goedgekomen en was ik rond 13.30 uur bij Tamara (mijn “bazin”) aanwezig. Eigenlijk redelijk weinig gedaan, behalve nog eens goed bestudeerd welke producten ze verkoopt en begonnen met opschrijven wat ieder product nou eigenlijk doet. Zij moest rond half 4 al weer weg en dus moest ik er ook maar mee op houden… Aangezien ik nog niet veel beters te doen had ben ik helemaal terug naar huis gelopen. Op de terugweg nog ff langs het stagebureau gelopen en ik denk dat ik me daar ook maar inschrijf voor een kamer en alle activiteiten. Op deze manier leer ik tenminste veel andere stagieres kennen en worden de avonden misschien iets minder “saai”.
Ook nog steeds flink ruzie aan het maken met m’n gsm. De een kan wel smsen, de ander niet en mijn smsjes komen wel aan… Heel vreemd, vooral omdat hetzelfde probleem zich voordoet als ik m’n lokale simkaart van UTS gebruik! Baal hier best wel van…

Vandaag stormde het onwijs! Veel regen, maar nog steeds 32 graden… Ben ook iets vroeger naar m’n werk gegaan en daar vertelde Tamara me dat ze misschien wel een auto voor me te koop wist. Een Nissan Bluebird voor fl. 2000. Is wel een hoop geld, dus moet er nog maar eens goed over nadenken. We gaan straks eens kijken en dan weet ik misschien meer!

Ayo !!!

1 comment:

Ruud Batta said...

Oompje... die slechte bui kwam niet alleen door die niet werkende gsm hoor! Was beetje samenloop van alle omstandigheden, die misschien nog niet zo "perfect" zijn als ik ze me in eerste instantie had voorgesteld.
Maar alles begint nu een beetje vorm te krijgen en het weer is vandaag een stuk beter! Krijg er weer steeds meer zin in!

Groetjes van je neefje

Post a Comment