Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Tuesday, September 05, 2006

Clermont-Ferrand

Heerlijk weekendje weg!

Samne met Inge en d'r ouders naar Clermont-Ferrand geweest om Inge weg te brengen naar haar studieplekje voor komende 4 maanden. Ze heeft een erg mooi, nieuw appartementje en Clermont zelf is ook een prachtige, grote, Franse stad. Hele oude gebouwen afgewisseld met nieuwbouw en winkels.
Op vrijdag alle spullen uitgepakt (en dat was nogal wat...) en heerlijk gaan eten 's avonds. Zaterdag de stad gaan verkennen, boodschappen doen, nog wat meer door de stad wandelen en 's avonds het nachtleven uitgeprobeerd. Ik hoop dat Inge dat beter gaat ontdekken dan we de eerste nacht gedaan hebben, want een kroegenstraat zoals in meestal in Nederland hebben we niet kunnen ontdekken haha. Was toch erg gezellig!
Zondag de omgeving gaan verkennen, die vooral bekend staat om de vulkanische bergen en de Puy de Dôme, aankomst"berg" van de Tour de France.

Nu weer terug in Nederland en moet nu toch echt hard aan de slag voor mijn eigen vertrek richting Azië. Komende week alle spullen uitzoeken en eens in de rugzak proberen te krijgen en dan zie ik hopelijk vanzelf wat ik teveel en/of te weinig bij me heb.








Inge: Heel erg veel plezier in Frankrijk!!!!



Mensen, de groeten!!
Ruudje

No comments:

Post a Comment