Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Tuesday, May 17, 2005

Vervroegde reisjes naar Sint Maarten

Joepie,

Zondag vliegt Ruudje al naar Sint Maarten (SXM)!!! Hoezo dat dan, hoor ik jullie denken..? KPMG heeft daar een groot project lopen en ik mag eindelijk eens een keertje mee :-)
Dit houdt in dat ik zondag 22 mei rond 17uur naar SXM vlieg en 27 mei rond 15uur weer terug op Curaçao ben. En de zondag erop weer precies hetzelfde en dan kom ik vrijdag 3 juni terug. Betekent dus 3 dagen langer voor KPMG werken, maar mij hoor je niet klagen als ik in een lekker hotelletje op SXM kan slapen, zakgeld meekrijg en het weekend nog "thuis" ben ook!!
Beterzzz!!! Is zeker wel een hele gave ervaring. Zal ff raar zijn om doordeweeks m'n huisgenootjes niet te zien, maar niet getreurd want Jaimy is er ook nog... ga ik die 's avonds maar lastig vallen...

Weet dus ook niet of ik volgende week updates kan regelen voor de site, maar dat merken jullie vanzelf wel ;-)

En vandaag ook nog:
PAP, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE 51e VERJAARDAG!!!!

Mzzls

3 comments:

Anonymous said...

zoontje, bedankt voor je felicitatie!!!!
Kom zondag 26 juni maar een biertje drinken!
Vadertje

Ruud Batta said...

Lijkt me heel gezellig!
Maar volgens mij heb ik dan al een ander feestje... :-) Misschien dat ik bij allebei wel even langsga!!
Haha...

Zoontje

Anonymous said...

Go wat heeft meneer het alweer druk als ie terug is zeg..... poeh poeh.

Nou meneer Batta alsnog van harte proficiat hoor!! Ruud zal er vast en zeker al heel wat op gedronken hebben.....

Hahahaha, mzzl die Boer uut Mares

Post a Comment