Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Friday, May 06, 2005

Lekker weekje

Heerlijk zo'n maandag en donderdag vrij! Ben je net twee daagjes aan het werk, ben je alweer vrij, dan nog ff snel een dagje op kantoor hangen en dan alweer weekend!! Heb me deze week ook bedacht dat ik over 3 weekjes helemaal klaar ben met werken hier... Tijd is echt voorbij gevlogen, vooral de afgelopen 2 maanden.

Deze week is er niks speciaals gebeurd. Het is wel de eerste week dat ik helemaal niet meer aan Green Island hoef te denken, want vorige week heb ik mijn definitieve rapport gemaild naar de uni, dus dat is klaar!!! Tenzij m'n "begeleider" lastig gaat doen natuurlijk, maar daar ga ik maar ff niet van uit.
Dinsdagavond niks gedaan, woensdagavond geBBQd bij ons thuis en donderdag naar het strand van Santa Martha geweest. Het weekend is nog een grote verrassing en ik zie wel wat we gaan doen. Waarschijnlijk veel op het strand liggen!!! Als het tenminste niet teveel gaat/blijft regenen, want dat doet het hier tegenwoordig weer... snik... het is nog niks vergeleken bij de maand november, maar van mij mag het gewoon droog zijn!

See ya later!!!

No comments:

Post a Comment