Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Friday, May 20, 2005

Sint Maarten Here I Come

Vandaag ontbeten/gelucht met een Indonesische rijsttafel... echt heerlijk! Dat zijn dan weer de voordelen als je 9 uur lang wordt opgesloten in een vergaderzaal voor een workshop ;-)

Vanavond nog met John, Jorinde en misschien Mendi hapje eten bij De Tropen, ook gezellig!
En morgen gaat Ruudje beginnen aan zijn Advanced Open Water duikdiplomading... de bedoeling is dat ik komende zaterdagen lekker ga duiken en daarna lekker in het zonnetje ga liggen. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken!

Zondagochtend om 9uur vlieg ik naar Sint Maarten om daar samen met Sherwin (mijn begeleider) te werken aan een opdracht voor de overheid. En vrijdagavond ben ik dan weer terug. Tenminste als Exel een beetje wil meewerken, want het schijnt dat ze "heel af en toe" wel eens last hebben van vertraging of annuleringen...

Hopi veel groetjes van mij!!!

1 comment:

Anonymous said...

Kerel! Das niet verkeerd voor je werk ff doordeweek op SintMaarten zitte! En aan de foto's en verhalen te zien heb je t nog steeds hopi naar je zin. En na minder dan 3 weken is je vriendin er ook weer bij. Beter!

Groeten!

Post a Comment