Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Friday, May 13, 2005

Nog maar een maandje

Yo peepzzz,

Week is alweer bijna voorbij! Niks speciaals gedaan, maar vanaaf is weer eens een happy hour van KPMG :-D Deze keer gaan we rond 18uur een stukje varen met "Mi Dushi Party Boat", beetje drinken, dan BBQen op Barbara Beach en dan weer terug. Duurt allemaal tot ongeveer 23uur, dus dat belooft weer een leuk avondje te worden!
Dit weekend staat nog niks op de planning, maar het zal wel weer bestaan uit: uitslapen, veel in de zon liggen en lekker stappen. Oh ja, zaterdag is feestje bij Cinco waar we met z'n allen naar toe gaan! Ben benieuwd!!

Over een maand ben ik al weg van dit eiland en lig ik (als alles goed gaat met Exel) met m'n luie reet op het strand van Sint Maarten! Zie ik Tienes eindelijk weer, kan ik Jaimy een beetje vervelen en eens kijken hoe dat eiland er nou uitziet. En de 23e juni vliegen we weer terug naar NL (ook hier geldt weer: als alles goed gaat met Exel) en dan is het "Curaçao-feest" echt helemaal afgelopen en kan het "echte" leven weer beginnen :-(
Maandag zal ik weer eens wat foto's op de site zetten, want het is alweer veel te lang geleden dat ik dat gedaan heb.

Bon weekend!!!

2 comments:

Jaimy said...

zal inderdaad wel zwaar vervelend worden als jij op st maarten zit

Ruud Batta said...

Nee niet vervelend...
Juist extra gezellig!!

Je weet toch... :-D

Post a Comment