Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Friday, September 02, 2005

Is ut alweer september...

Goeiendagschotel!

Dinsdag dus naar Den Haag geweest en het ging nog goed ook! Ze zitten midden in een groot projekt en kunnen mijn hulp zeker gebruiken. We hebben nog geen concrete stage afgesproken, maar ze hebben aangegeven wat ze graag zouden willen dat ik deed. Mag ik deze en komende week op papier zetten wat ik denk dat ik kan doen voor ze en hoe dit te combineren is met mijn scriptie. Zijn tot nu toe errug flexibel, dus das mooi!
Daarvoor dus ook maar meteen wat onderzoek gedaan in de bieb van de uni en het ziet er allemaal veelbelovend uit. Genoeg onderwerpen en de omstandigheden bij TNT zijn ook goed om onderzoek te doen :-) Dus komende week een eerste scriptie-voorstel in elkaar goochelen en dan voorleggen aan een begeleider. Hopelijk is dan eind volgende week duidelijk wat er allemaal precies gaat gebeuren!!

Gister nog lachen avondje/nacht gehad met Robin, Imke en Lonneke in Maastricht! Was goed feestje daar en waren voor de verandering weer eens helemaal brak op het eind... Dit weekend buffetje maken voor het Astmafonds (heb ik mijn goede daad ook weer verricht) en zondag hard werken aan dat scriptie-voorstel :-(

Bon Weekend!!!
Ruudje

No comments:

Post a Comment