Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Friday, September 23, 2005

10 dagen ziekenhuis...

Tis alweer een tijdje geleden dat ik iets nieuws op de site gezet heb, maar daar heb ik dan ook een goede reden voor.
Vorige week dinsdag dacht Ruudje met Sven weer eens lekker te gaan fietsen. En dat ging ook heel goed tot het moment dat ik een bocht miste en head-first een greppel vol bramenstruiken indook.... dat krijg je ervan als je probeert de route te lezen en probeert met je schakelhandeltje te remmen ipv normaal met je remhandel...
Gelukkig hadden we een gsm bij ons en konden we de ambulance bellen. Nu lag ik ergens midden in de bossen verstopt met als gevolg dat het drie kwartier duurde voordat de ambulance ons gevonden had. Maargoed, weer een half uur later lag ik dan toch "geplankt & gespind" in de ziekenwagen. In het ziekenhuis allerlei foto's laten maken en het resultaat van deze actie: een fractuur in de 1e lendewervel (in normaal Nederlands: mijn rug gebroken).

De behandeling voor deze kwaal is rust, rust en rust. Afgelopen 10 dagen heb ik dan ook plat op mijn rug (met in totaal toch wel 5x 2 minuten opstaan) in een ziekenhuisbed doorgebracht. Duurde allemaal wat langer dan normaal, maar dat kwam omdat ik van meneer de arts niet op mocht staan omdat er bloed bij mijn urine zat en ze bang waren dat er iets mis kon zijn met de nieren. Nu ben ik dus weer thuis en kan ik komende 6 weken gaan revalideren met een korset dat ik ieder moment van de dag aan moet houden behalve als ik lig. Nu ga ik gelukkig geregeld nog graag ff liggen want de pijn is af en toe niet te harden...

Weert Kermis wordt dus niks dit jaar, stappen in Antwerpen met Thieu zal ook nog ff op zich laten wachten en sporten kan ik al helemaal vergeten...
Maar het schijnt volledig te genezen, dus over een paar maandjes ben ik weer volledige de ouwe!!!
Iedereen echt super bedankt voor alle kaartjes, telefoontjes, smsjes en bezoekjes!!! Hebben me zeker door die saaie tijd in het ziekenhuis heen geholpen!!!
Greetingzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment