Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Thursday, August 03, 2006

Scriptie ingeleverd :-)

Jaja, hier is ie dan:

Ambidexterity Through Structure and Context

An investigation of ambidextrous behavior in the consultancy industry





Een hele mond vol, maar dat is dus de titel van mijn scriptie. Vanaf nu ook hier te downloaden voor diegene die erin geïnteresseerd is... Ben er zelf erg tevreden over!

Na wat aanloopmoeilijkheden over wat nu het precieze onderwerp van de scriptie moest worden is het toch goed gekomen. Ik heb gewoon iets met consultants en heb het altijd interessant gevonden hoe je structuur/routine in een bedrijf kunt aanbrengen zonder dat daardoor hun capaciteit om te vernieuwen teniet wordt gedaan. En wat krijg je dan na flink wat denken en zoeken: ambidexterity bij consultancy bedrijven. Ambidexterity betekent zoveel als tweehandig zijn en in mijn geval dat je zowel routine als vernieuwende werkzaamheden tegelijk kunt uitvoeren.

Ik ben er blij mee, nu nog afwachten wat ze er op de Uni van vinden. Over een paar weekjes komt de uitslag hier natuurlijk te staan!! (hopelijk ben ik dan nog net zo blij als nu... haha).

Greetingzzz to ya all,
(bijna) drs. R.W.M. Batta

No comments:

Post a Comment