Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Friday, August 19, 2005

Mini-Vakantie

Eindelijk was het goed weer in Nederland!! En daar heb ik dan ook optimaal gebruik van gemaakt :-)

Woensdag met de fiets naar Maastricht gegaan, met een flink tempo erop langs de Zuid-Willemsvaart. En dan ben je in minder dan 2 uurtjes in Maastricht, valt mee hè... Lekker makkelijk bij oma gegeten en ook blijven slapen. Donderdag was het natuurlijk een prachtige dag en heb toen ook een tocht van bijna 90 km door de Limburgse/Belgische heuvels gemaakt. Nu weet ik ook weer meteen waarom ze dat deel van het land ook wel Klein-Zwitserland noemen... was echt helemaal op 's avonds. Tussendoor nog ff bij m'n oom en tante en m'n andere oma langsgeweest. Errug gezellig allemaal!!
Ivm de voorspelde regen, vrijdagochtend vroeg vertrokken richting Weert. Alleen werkte de bewegwijzering niet helemaal mee deze keer... paar keer goed fout gereden (jaja... goed fout... lekker logisch), maar uiteindelijk toch thuis uitgekomen. Was nog geen half uur binnen en toen vielen de eerste druppels. Soms hoort geluk erbij. Vanaaf lekker op de bank hangen niks doen! Hebben m'n pootjes wel verdiend.

Er zijn ook weer wat vorderingen met het alsnog krijgen van een stage. Vaders had wat hengeltjes uitgeworpen bij TNT en er zit schot in de zaak! Mag ook nog bij Shell op sollicitatie, maar daar wacht ik maar even mee tot ik weet wat het wordt bij TNT. Wie weet... dalijk toch nog een stage/scriptie ipv alleen de scriptie... beters!!!

Dat was het dan wel weer! Iemand van jullie nog iets leuks te melden..? Oh ja, het gaat goed met de inschrijvingen voor het feestje... en iedereen is nog steeds welkom! Laat maar ff iets horen!

Ruudje

2 comments:

Anonymous said...

Heeeeej Ruudje!!!

Voortaan wel even langs Sittard fietsen he?? Haha!!! Erg grappig dat je de site nog steeds bijhoudt!!! Geniet van je vrije dagen, want Curaçao lijkt bij het werken al weer erg snel erg ver weg..... Daaaaaaag!!

Feest ze ;)

Dikke kus, Anique

Anonymous said...

Damn jij fietst me wat af kerelt!!

En dan is binnen 2 uur naar M'tricht wel behoorlijk doortrappen, pffff.

Je bent wel lekker sportief bezig, goeie zaak. Wil ook wel ff iemand in Tilburg hebben die veel tijd heeft, zodat ik ook nog wat meer kan sporten overdag.....

Ik heb nog steeds geen zekerheid over vrijdag, want pa en ma hebben waarschijnlijk de auto nodig. Maar ik laat het nog wel weten!

Suc6 met je stage regelen.

Mzzl Snorrie

Post a Comment