Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Thursday, July 21, 2005

Life in Holland

Hey allemaal,

Ben nu bijna een maand terug in Nederland en alweer helemaal gewend aan alles. Echt vreemd, heb je 8 maanden op een klein eiland midden in de Caribbean gezeten, ben je een tijdje terug in Nederland en dan lijkt het net of je er 2 weekjes op vakantie geweest bent... echt te vreemd!

Hier verloopt alles soepeltjes! Na een (simpel) gesprek met mijn stagebegeleider van de uni een 8 gekregen voor mijn opdracht, dus dat is helemaal klaar :-) Voor de uni moet ik nu alleen nog een scriptie gaan schrijven... weet alleen nog niet zo goed waarover, dus tips zijn welkom! Hopelijk kan ik het nog via een korte stage regelen.
Ben ook weer gewoon aan het werk bij Parc de IJzeren Man, bij Olga & Hans en help m'n vader af en toe in Rotterdam bij TPG. Voor de rest flink aan het sporten geslagen, vooral veel fietsen (met Sven & Frank) en geregeld naar de sportschool. Die sixpack moet er komen ;-) hoop ik... De Curaçao-kilootjes zijn er gelukkig alweer vanaf! Pa & ma waren bezig met het SouthBeach dieet en ikke doe er gewoon braaf aan mee. Moet zeggen: het werkt geweldig!

Wat ook heel gezellig is dat ik al weer heel wat mensen uit Curaçao gezien heb. Heb al terrasjes gepikt met Manon en Egon, ben bij Joost langsgeweest en John is al bij mij op bezoek gekomen! Voor de rest houden we natuurlijk ook nog veel contact via MSN! Tis nog ff wachten en dan is Jorinde er gelukkig ook weer en is het feest helemaal compleet! Ik hou de teller met spanning bij :-)

Zal hier af en toe nog wat dingetjes neerzetten, dus kom zo nu en dan nog maar eens langs... wie weet staat er nog wel eens iets interessants tussen. Of knal je opmerkingen in het gastenboek, is en blijft leuk om te lezen!

Greetingzzz,
Rudolf

No comments:

Post a Comment