Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Tuesday, June 28, 2005

Nederland

Ja hoor, hij is weer terug in Nederland!

Donderdag begonnen met vliegen en vrijdag aangekomen. Om kwart voor 2 's middags stond Ruudje alweer met beide beentjes op het station van Weert. De eerste 2 dagen gezellig wat mensen opgezocht en gekletst, en zondag had m'n moeder een feestje bij ons thuis geregeld ter ere van m'n verjaardag en terugkomst. Het was de hele dag prachtig weer, iedereen is langsgekomen en rond 3uur 's nachts zijn de laatste pas weggegaan! Was echt heel erg gezellig.

Enige (grote) minpuntje van alles is dat het uit is tussen Martine en mij :-( Op Sint Maarten kreeg ik heel erg het gevoel dat het niks zou worden tussen ons en dat gevoel is niet meer weggegaan. Heel erg jammer want we hebben toch bijna 3,5 jaar een supertijd met elkaar gehad.

Dinsdag 5 juli heb ik (eindelijk) de bespreking van mijn stageverslag en dan ga ik ook beginnen met het schrijven van mijn eindscriptie. Zal nog een heel karwei worden, maar ik moet en zal in elk geval voor de Kerst afstuderen (hopelijk nog 2 maanden eerder)!

Iedereen nogmaals bedankt voor al jullie berichtjes, iedereen van Curaçao bedankt voor een geweldige tijd en iedereen die nog op dat eiland zit nog heel veel plezier toegewenst! Heb er heel veel zin in om weer met z'n allen bij elkaar te komen!!

AYO!!!!

No comments:

Post a Comment