Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Tuesday, July 26, 2005

Waarom schijnt de zon niet...

Bon dia dushies & swa's!!!

Ik mis de zon!! Niks mis met Nederland, maar het is toch zomer en dan behoort de zon te schijnen vind ik... maar hier moet het dan weer "koud" zijn en net iets te veel regenen. Och ja, Sven en ik bikkelen gewoon door en fietsen onze kilometertjes toch wel hoor ;-)

Wat m'n scriptie betreft, ik denk dat ik er binnenkort maar eens aan moet beginnen. Ben aan het twijfelen tussen een aantal onderwerpen: management-traineeships, process-management of iets met China... Ga maar eens beginnen met artikelen te lezen en dan zie ik wel of ik ergens een mooie probleemstelling vandaan kan halen. Tips blijven welkom ;-)

Als er weer eens iets gebeurd dan zet ik hier wel weer ff een berichtje neer! Mochten jullie nog iets te missen hebben zet het dan vooral in de comments of in het gastenboek!

U zijt allen gegroet,
Der Rudi

No comments:

Post a Comment