Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Wednesday, June 21, 2006

Almost 25...

Peepelzzz,

De interviews zitten erop!! Afgelopen maandag de laatste 2 gehad en ze zijn allemaal goed verlopen! Er zijn hele leuke en vooral ook interessante antwoorden gegeven, dus nu is het aan mij om die in de scriptie te verwerken. Komende 2 weken even heel hard mijn best daarop doen en dan heb ik daarna nog 3 weken om de puntjes op de i te zetten. Dan moet het toch wel heel erg echt klaar zijn!!

Verder natuurlijk nog druk met voetbal kijken. Strakjes weer de kroeg in om Nederland aan te moedigen :-) Er zijn ergere dingen in het leven... En vrijdag is het zover, dan bereikt Ruudje de kwart eeuw!! Als je dat zo zegt klinkt het wel heel erg oud. Hopen op een beetje goed weer, want de bedoeling is een gezellige BBQ te houden om daarna een vaatje bier (50l) met z'n allen leeg te krijgen! Aan mij zal het in ieder geval niet liggen ;-) mwahaha!!

Ticket voor de reis nog niet binnen ivm wat kleine creditcard probleempjes :-( maar ook daar wordt aan gewerkt. Als nog iemand suggesties heeft wat ik vooral niet moet missen in China, Cambodja, Laos, Vietnam & Indonesië moet dat maar ff roepen!!

Ayo,
Der Rudi

No comments:

Post a Comment