Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Monday, April 03, 2006

De allerlaatste fase is ingegaan

Goeiendagschotel,

Jaja, het is zover: maandag 3 april, officieel begin van het scriptie-schrijf-tijdperk :-) En het einde van dat tijdperk is ook al bekend, namelijk 31 augustus! Onderzoeksvoorstel ligt bij de supervisor, dus nu is het ff het commentaar afwachten. Morgen alvast een snuffelen in de UB om eens te kijken wat andere studiebolletjes ervan gebrouwen hebben afgelopen jaren. Beter goed gejat, dan slecht verzonnen. En dat mag van de Uni, zolang je de bron er maar bij zet...

Vrijdag was de laatste dag bij DCE. Hele leuke borrel gehad!! Werd door Lara (begeleidster) bedankt voor de inzet, gefeliciteerd met het behaalde resultaat en op het hart gedrukt dat ze me, als ik klaar was met de scriptie, zeker weer terug verwachten. Ben ik heel erg blij mee, want het is gewoon een mooie tijd geweest daar.
Na afloop nog met Erik Amsterdam ingeweest, ook errug gezellig, en zaterdag weer naar huis gegaan.

Ik kan dus beginnen met een heel ander ritme, vooral mezelf motiveren om "vroeg" op te staan en iets te doen aan de scriptie. Verder wel meer tijd over om te sporten en Inge te vervelen ;-)

Als er weer iets te melden valt, zal ik dat zeker doen!

Hasta la vista!
Ruudje

No comments:

Post a Comment