Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Wednesday, December 14, 2005

DCE, Skiën, Inge..... SWEEET

Dag lieve mensjes,

Over anderhalve week is het alweer Kerstmis… de tijd vliegt als je lol hebt. En ik moet zeggen dat ik dat de laatste tijd zeker heb! De stage bij DCE Consultants verloopt soepeltjes. Het is nog een beetje wennen en moeten onze draai nog vinden, maar het begin is gemaakt en onze begeleidster was heel tevreden met onze progressie.
Het werken bij Parc en Olga zou er wel bij inschieten nu ik geregeld in Amsterdam moet zijn, maar het blijkt dat je toch nog veel tijd kunt vrijmaken/inplannen om toch nog geregeld te gaan werken. Bij Parc nu hopi druk met alle concoursen en bij Olga omdat iedereen zo vlak voor de Kerst ineens wil leren koken. Ik kook thuis met Kerstavond een gangetje of 6, heb er echt zin in. Als het menu helemaal af is zal ik het hier wel ff neerzetten.
En dan is er natuurlijk nog Inge… tijdje geleden leren kennen op stap en door "(on)gelukkige" omstandigheden bij elkaar belandt om gezellig samen ff een filmpje te kijken. Maar die film werd al snel ingewisseld voor een sneeuwballengevecht haha. Nu is het wachten op de volgende sneeuwval, maar in de tussentijd vermaken we elkaar wel op andere manieren! Tijd heb je niet... tijd maak je... en dat heb ik er meer dan graag voor over :-) :-) :-)

Toch wel lekker dat draadloze internet… heerlijk relaxt als je zo onderuit gezakt op de bank met een laptopje op je schoot dingen kunt typen en rechtstreeks op het net kunt knallen.
Oh ja… 13 januari ga ik op ski-vakantie. Samen met Sven, Ronnie, Mark en Erwin hebben we een 4-kamer appartement geboekt in Jean d’Arves (skigebied Les Sybelles, 310km pistes). Op Ronnie en mij na kunnen ze allemaal niet skiën dus dat gaat lachen worden!!! Denk dat we behalve skiën ook geregeld zullen après-skiën en daar zullen ze vast een stuk minder moeite mee hebben… ;-) voor de zekerheid toch nog maar een keertje in Nederland oefenen voordat we vertrekken!!

Dat was het wel weer!
Groetjes aan jullie allemaal.

Rudolf the Red-Nosed Reindeer

No comments:

Post a Comment