Welcome to Ruudje's Weblog!!

This blog hasn't been updated since
Why?? Facebook came along... No need to keep updating the same stuff on two different places.


Thursday, October 20, 2005

Sorry....

Mijn excuses dat het zo lang geleden is dat ik nog eens wat op de site gezet heb.
De reden daarvoor is eigenlijk heel simpel... er viel "niks" te melden. Heb vooral veel thuis gehangen omdat ik niks kon/mocht doen. Nu ben ik wel al weer een paar keer heel rustig een beetje gaan sporten bij Vitae en ben ik sinds vrijdag ook weer aan het werk bij Parc.

Vandaag dus de afspraak bij de afdeling Medische Beeldvorming voor een fotootje en daarna door naar Orthopedie. Heb ik voor het eerst eens kunnen zien wat er nou met die wervel van me aan de hand is en moet zeggen het zag er nogal raar uit. Vanaf de zijkant gezien is een normale wervel vierkant, die ene van mij dus niet meer. Een van de 2 zijdes (de binnenkant) is 50% minder hoog dan de andere kant. Simpel gezegd: door de klap is ie ingedeukt. Dit schijnt ook zo te blijven en kan op zich niet veel kwaad, het zal alleen altijd een beetje zwakke plek in mijn rug blijven. Het is operatief op te lossen, maar dat doen ze alleen in gevallen waarin de situatie verslechterd, dit ingeval met de zwaarte en het gevaar van die ingreep.
Met een beetje geluk krijg ik morgen de rontgenfoto en zal ik die op de site zetten. Kunnen jullie ook genieten van mijn bochel ;-)

Goeie nieuws is dat ik het corset achterwege mag laten en weer mag gaan sporten. Rustig aan, dat wel, maar toch... krijg de eerste paar keer ook nog fysiotherapie zodat mijn rugspieren weer langzaam op gang kunnen komen. Voetballen, andere contactsporten of zwaar tillen moet ik komende 6-10 weken nog ff uit mijn hoofd laten, maar verder mag ik weer alles :-)
Klinkt allemaal wel positief, maar extreem blij ben ik er nog niet mee... weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken...

Volgende week donderdag komt mijn zussie weer terug uit Lanzarote dus gaan we die ff ophalen van Schiphol en vrijdag houden we het welkom-thuis-feestje!!! Gezellig!

That's all folks!!!

Ruudje

No comments:

Post a Comment